Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276715
Title: Формирование персонального бренда журналиста (на примере творчества И. Плескачевской)
Other Titles: Formation of journalist’s personal brand (illustrated by the cases the creative works by I. Pleskachevskaya) / N. V. Sayanova
Authors: Саянова, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Стылістыка: мова, маўленне і тэкст [Электронны рэсурс] : матэрыялы V Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю заслуж. работніка адукацыі Рэсп. Беларусь, д-ра філал. навук, праф. М. Я. Цікоцкага, Мінск, 23–24 лют. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 190-198.
Abstract: Анализируется актуальность распространения журналистского и творческого контента на различных медиаплатформах с целью формирования узнаваемости автора как персонального бренда
Abstract (in another language): The relevance of the distribution of journalistic and creative content on various media platforms, aiming form the author’s recognition as a personal brand is analyzed
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276715
ISBN: 978-985-881-263-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Стылістыка: мова, маўленне і тэкст

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
190-198.pdf809,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.