Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275604
Title: Продвижение в социальных сетях как ключевой фактор конкурентоспособности банка
Other Titles: Promotion in social networks as a key factor of the bank's competitiveness / K. A. Zabrodskaya, N. A. Micitich, G. D. Yanushkevich
Authors: Забродская, К. А.
Микитич, Н. А.
Янушкевич, Г. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы II Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Минск, 27 окт. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), Б. Н. Паньшин, А. А. Королёва. – Минск : БГУ, 2021. – С. 119-122.
Abstract: В статье представлены показатели активности банков в социальных сетях. Разработана система моделей для комплексной оценки конкурентоспособности и построения рейтинга банков. Проведен корреляционный анализ для определения степени связи между показателями цифрового продвижения, конкурентоспособности и прибыли
Abstract (in another language): The article presents indicators of banks' activity in social networks. A system of models has been developed for a comprehensive assessment of competitiveness and rating of banks. A correlation analysis was carried out to determine the degree of connection between the indicators of digital promotion, competitiveness and profit
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275604
ISBN: 978-985-881-238-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119-122.pdf296,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.