Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273356
Title: Влияние социального запроса на реформирование корпоративных СМИ
Other Titles: The impact of social inquiry on reforming corporate media / A. F. Pinyuta
Authors: Пинюта, А. Ф.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 88-92.
Abstract: Рассматриваются вопросы развития корпоративных средств массовой информации на современном медиарынке и влияние на них социального запроса, а также проблемы их взаимодействия с учредителями и локальной аудиторией в формировании и эффективности информационной политики
Abstract (in another language): The issues of corporate funds development of mass media in the modern media­market and its influence there is a social request for them are considered, as well as the problems of their interaction with the founders and with the local audience both in the formation and the effectiveness of information policy
Description: Частка І. Раздзел І. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273356
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-92.pdf326,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.