Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273344
Title: Творчыя заданні па дысцыплінах «Беларуская літаратура» і «Культура и литература России и Беларуси»
Other Titles: Creative tasks in the disciplines «Belarusian Literature» and «Culture and Literature of Russia and Belarus» / N. V. Kuzmich
Authors: Кузьміч, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 589-592.
Abstract: У дадзенай публікацыі предстаўлены заданні, якія былі прапанаваны студэнтам у 2020–2021 навучальным годзе ў якасці выніковых па адпаведных тэмах дысцыплін «Беларуская літаратура» (1 курс, 2 семестр) і «Культура и литература России и Беларуси» (замежнае аддзяленне, 1 курс, 2 семестр). Задачы, на выкананне якіх арыентаваўся выкладчык: развіццё нестандартнага мыслення, развіццё крытычнага мыслення
Abstract (in another language): This publication presents the tasks that were offered to students in the 2020–2021 academic year as final tasks on the relevant topics of the disciplines «Belarusian Literature» and «Culture and Literature of Russia and Belarus» (foreign department). The tasks that the tutor was focused on are: the development of non­standard thinking, the development of critical thinking
Description: Частка ІІ. Навукова-метадычныя распрацоўкі выкладчыкаў
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273344
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
589-592.pdf396,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.