Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/272621
Title: | Некоторые когнитивные приемы и технологии обучения устной иноязычной речи |
Other Titles: | Some cognitive methods and technologies of teaching foreign language speaking |
Authors: | Ткаченко, В. В. Федосова, Э. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | БГУ |
Abstract: | Обучение устной речи – важная часть изучения иностранного языка, которая играет значимую роль для студентов, изучающих английский язык как иностранный. Данная статья помогает лучше понять проблемы, связанные с обучением говорению, и указывает на некоторые пути их разрешения. |
Abstract (in another language): | Learning to speak is an important part of learning a foreign language, which plays a significant role for students studying English as a foreign language. This article helps you better understand the problems associated with speaking learning and shows you some ways to solve them. |
Description: | Ключевые слова: диалог; монолог; речь; проблемная ситуация; контекст; характеристики. = Key words: dialogue; monologue; speech; problem situation; context; specifications. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/272621 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Выпуск 11. - 2021. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tkachenko_fedosova_Lang_practice_2021.pdf | 284,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.