Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271907
Title: Айдентика БГУ – важная составляющая векового успеха на рынке образования
Authors: Шибут, Ирина Петровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Nov-2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журналістыка 2021: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф. (Мінск, 11-12 ліст. 2021 г / рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021
Abstract: В статье речь идет об исследовании фирменного стиля БГУ, как одной из важных составляющих корпоративной культуры организации, делаются выводы о том, что визуальная идентификация БГУ находится на высоком уровне.
Abstract (in another language): The article deals with the study of the corporate identity of BSU as one of the important components of the corporate culture of the organization, it is concluded that the visual identification of BSU is at a high level.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271907
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shibut_6.pdf414,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.