Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271206
Title: Альтруистическое и эгоистическое поведение как критерий конструктивного взаимодействия детей младшего школьного возраста
Other Titles: Altruistic and egoistic behavior as a criterion of constructive interaction in primary school children / N. Kruglova
Authors: Круглова, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: София : электронный научно-просветительский журнал. - 2021. - № 2. - С. 14-18
Abstract: В статье рассмотрены различные подходы к определению понятия конструктивного взаимодействия, приводятся примеры конструктивного взаимодействия детей младшего школьного возраста, дается определение понятий альтруизма и эгоизма. В заключении статьи приведено понимание конструктивного взаимодействия с учетом альтруистического и эгоистического поведения детей младшего школьного возраста.
Abstract (in another language): The article discusses various approaches to the definition of the concept of constructive interaction, provides examples of constructive interaction of children of primary school age, gives a definition of the concepts of altruism and egoism. In the conclusion of the article, an understanding of constructive interaction is given, taking into account the altruistic and selfish behavior of children of primary school age.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271206
ISSN: 2520-2219
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-18.pdf343,68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.