Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/270171
Title: Проблема централизации и децентрализации маркетинговых процессов при различных формах межфирменных объединений
Other Titles: The problem of centralization and decentralization of marketing processes in different forms of inter-company associations / K. Hatoutsava
Authors: Готовцева, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Философско-гуманитарные науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2021. - С. 162-169. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 20, ч. 2 : Философские науки. Экономические науки).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/270171
ISSN: 2077-4877
Appears in Collections:Выпуск 20. Часть 2 : Философские науки. Экономические науки. – 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Готовцева_ФГН_ч.2_21_v-162-169.pdf367,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.