Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269930
Title: Инновации социально ориентированного маркетинга: генезис понятия
Other Titles: Innovations of the socially oriented marketing: genesis of concept / L. Yzik
Authors: Юзык, Л. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 286-289.
Abstract: Обоснована актуальность и необходимость введения понятия инноваций в социально ориентированном маркетинге. Рассмотрен генезис понятия инноваций социально ориентированного маркетинга на основе изучения таких категорий, как социальные инновации, маркетинговые инновации, устойчивые инновации, экологические инновации
Abstract (in another language): It is reasonable actuality and necessity of introduction of concept of innovations in the socially-oriented marketing. Genesis of concept of innovations of the socially-oriented marketing is considered on the basis of study of such categories, as: social innovations, marketing innovations, steady innovations, ecological innovations
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269930
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
286-289.pdf292,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.