Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269924
Title: Прогнозирование рекламной кампании в организации
Other Titles: Forecasting of advertising campaign in the organization / M. Lesnichenko-Rogovskaya
Authors: Лесниченко-Роговская, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 263-266.
Abstract: В статье указаны особенности прогнозирования рекламной деятельности, связанные с изменением маркетинга организаций в условиях цифровизации экономики. Определен инструментарий прогнозирования рекламной кампании
Abstract (in another language): In article the features of forecasting of advertising activity connected with change of marketing of the organizations in the conditions of digitalization of economy are specified; tools of forecasting of advertising campaign are defined
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269924
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
263-266.pdf310,03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.