Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269923
Title: Цифровой маркетинг в России: характеристика и современные инструменты
Other Titles: Digital marketing in Russia: characteristics and modern tools / E. Korotkovskaya
Authors: Коротковская, Е. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 259-262.
Abstract: Демонстрируется, что цифровой маркетинг позволяет значительно повышать экономическую эффективность деятельности компании. Проанализированы основные инструменты цифрового маркетинга. Представлены преимущества и недостатки цифрового маркетинга
Abstract (in another language): The article shows that digital marketing can significantly increase the economic efficiency of the company. The main tools of digital marketing are analyzed. The advantages and disadvantages of digital marketing are presented
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269923
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
259-262.pdf307,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.