Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269576
Title: Понятие «персональных СМИ» и их социально-экономический потенциал
Other Titles: The concept of “personal media” and their socio-economic potential / M. Guliuk, Zh. Yanqiu
Authors: Гулюк, М. А.
Яньцю, Чжан
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Современная молодежь и общество : сб. науч. ст. – Выпуск 9. – Минск : РИВШ, 2021. – С. 75-82.
Abstract: В данной статье рассматривается такой новый вид СМИ, как «персональные СМИ», сделана попытка определить критерии, по которым те или иные виды СМИ можно отнести к «персональным» и анализируется, какой экономический эффект приносит их использование.
Abstract (in another language): This article examines such a new type of media as “personal media”. An attempt is made to determine the criteria by which certain types of media can be classified as “personal”. The article also analyzes the economic effect of their use.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269576
ISSN: 2410-4213
Appears in Collections:Выпуск 9. Современная молодежь и общество = Modern Youth and Society

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулюк_М_Вып. 9_21-075-082.pdf297,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.