Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267947
Title: Компьютерные игры как образовательный инструмент
Other Titles: Computer games as an educational tool / S. Haroshka
Authors: Горошко, С. К.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 862-863.
Abstract: Компьютерные игры – важная часть улучшения образования, поскольку они заставляют игроков представлять реалистичные симуляции реальных ситуаций. Приводятся примеры подобных игр и раскрываются положительные аспекты включения их в образовательный процесс
Abstract (in another language): Computer games are an important part of improving education through its ability to force players to present realistic simulations of real-life situations. The article provides examples of such games and reveals the positive aspects of their inclusion in the educational process
Description: Секция 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267947
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
862-863.pdf214,32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.