Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267922
Title: Стратегия повышения эффективности бизнеса через развитие омниканального маркетинга
Other Titles: Strategy of increasing business efficiency through development of omnicanal marketing / O. G. Chernenko
Authors: Черненко, О. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 791-794.
Abstract: В статье рассматривается понятие «омниканального маркетинга», предпосылки перехода к нему, положительные эффекты внедрения, технология построения омниканальной стратегии бизнеса
Abstract (in another language): The article discusses the concept of «omnichannel marketing», the prerequisites for the transition to it, the positive effects of implementation, the technology of building an omnichannel business strategy
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267922
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
791-794.pdf228,12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.