Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267615
Title: Особенности цифрового маркетинга
Other Titles: Features of digital marketing / T. D. Kolodnik
Authors: Колодник, Т. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Автоматика. Вычислительная техника
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. - 2021. - № 1. - С. 100-108
Abstract: Исследуются особенности цифрового маркетинга. Анализируется влияние цифровизации на формирование каналов и инструментов цифрового маркетинга, переданных как ИТ-инфраструктура и сетевые технологии. Представлен взгляд автора на организацию комплексных мероприятий цифрового маркетинга и рассмотрены тенденции его развития.
Abstract (in another language): This author explores the features of digital marketing. The article analyses the impact of digitalisation on the formation of digital marketing channels and tools, transferred as IT infrastructure and network technologies. The article provides a view on the organisation of complex events and discusses trends in the development of digital marketing.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267615
ISSN: 2520-6206
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100-108.pdf612,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.