Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолодник, Т. Д.-
dc.date.accessioned2021-09-07T09:08:11Z-
dc.date.available2021-09-07T09:08:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖурнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. - 2021. - № 1. - С. 100-108ru
dc.identifier.issn2520-6206-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/267615-
dc.description.abstractИсследуются особенности цифрового маркетинга. Анализируется влияние цифровизации на формирование каналов и инструментов цифрового маркетинга, переданных как ИТ-инфраструктура и сетевые технологии. Представлен взгляд автора на организацию комплексных мероприятий цифрового маркетинга и рассмотрены тенденции его развития.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.subjectЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Автоматика. Вычислительная техникаru
dc.titleОсобенности цифрового маркетингаru
dc.title.alternativeFeatures of digital marketing / T. D. Kolodnikru
dc.typearticleen
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThis author explores the features of digital marketing. The article analyses the impact of digitalisation on the formation of digital marketing channels and tools, transferred as IT infrastructure and network technologies. The article provides a view on the organisation of complex events and discusses trends in the development of digital marketing.ru
Appears in Collections:2021, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100-108.pdf612,7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.