Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267082
Title: Кросс-культурные особенности восприятия скрытой рекламы алкогольных напитков китайскими и белорусскими студентами / Чжан Чжутао ; Факультет философии и социальных наук, кафедра социальной и организационной психологии; науч. рук. А.С.Солодухо
Authors: Чжан, Чжутао
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Псіхалогія
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: Jun-2021
Publisher: ФФСН, кафедра социальной и организационной психологии
Abstract: Цель работы: охарактеризовать кросс-культурные особенности восприятия скрытой рекламы алкогольных напитков китайскими и белорусскими студентам
Abstract (in another language): Structure of the work: master's thesis consists of an introduction, general description of the work, two chapters divided into paragraphs, conclusion, list of used sources and appendices.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267082
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang Zhutao_resume.pdf408,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.