Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266379
Title: Влияние медиакультуры информационного общества на локальную аудиторию через корпоративные СМИ
Other Titles: Influence of the media culture of the information society on the local audience through corporate media / A. F. Pinyuta
Authors: Пинюта, Алиция Францевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 13–15 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; В. Ф. Гигин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 260-263.
Abstract: Рассматриваются вопросы развития медиа на современном информационном рынке и их влияние на локальную аудиторию, а также проблемы их взаимовлияния в формировании объема и тематической направленности, предлагаемой и потребляемой информации
Abstract (in another language): The article deals with the issues of media development in the modern information market and their impact on the local audience. As well as the problems of their mutual influence in the formation of the volume and thematic focus, the proposed and consumed information
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266379
ISBN: 978-985-881-280-5
Appears in Collections:Материалы V Международной научно-практической конференции, Минск, 13–15 мая 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
260-263.pdf414,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.