Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266352
Title: Типология коммуникационных стратегий религиозных организаций с внешними целевыми аудиториями: методологический аспект
Other Titles: Typology of communication strategies of religious organizations with external target audience: methodological aspect / A. V. Kirylava
Authors: Кириллова, Анастасия Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Религия. Атеизм
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 13–15 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; В. Ф. Гигин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 145-151.
Abstract: В публикации представлена авторская типология коммуникационных стратегий религиозных организаций с внешними целевыми аудиториями. Основанная на структурных моделях коммуникации и маркетинговых моделях взаимодействия организации с целевыми группами, данная типология рассматривается как методологический инструмент анализа эмпирических исследований коммуникации религиозных организаций в цифровом обществе
Abstract (in another language): The article presents the typology of communication strategies of religious organizations with external target audiences developed by the author. Based on structural models of communication and marketing models of the organization's interaction with target groups, this typology is considered as a methodological tool for empirical researches of the communication of religious organizations’ communication in digital society
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266352
ISBN: 978-985-881-280-5
Appears in Collections:Материалы V Международной научно-практической конференции, Минск, 13–15 мая 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
145-151.pdf428,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.