Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/26085
Title: Асноўныя віды сугестыўнага ўздзеяння ў сучаснай друкаванай беларускай рэкламе
Authors: Бушкова, Святлана
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2009
Publisher: Выдавецкі цэнтр БДУ
Citation: Міфалогія – фальклор – літаратура: праблемы паэтыкі: зб. навук. прац / склад. Т.І. Шамякіна; пад агул. рэд. В.П. Рагойшы. – Мінск: Выд. цэнтр БДУ, 2009. – Вып. 7. – С. 163 – 167.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/26085
Appears in Collections:2009. Міфалогія-фальклор-літаратура. Праблемы паэтыкі. Выпуск 7

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.