Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252350
Title: Реальность / ирреальность медиасобытия: персуазивные стратегии в новостных блоках (на материале информирования о распространении COVID­19)
Other Titles: Myths and reality of media events: persuasive strategies in news blocks (based on information about the spread of COVID-19) / K. V. Rybka
Authors: Рыбка, К. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 496-500.
Abstract: Материал посвящен объективной модальности дискурса средств массовой информации. В работе рассмотрены реальная и ирреальная модальность в материалах ресурсов onliner.by и sb.by, посвященных эпидемии коронавируса
Abstract (in another language): The article is devoted to the objective modality of the media discourse. The work examines the real and unreal modality in the materials of the onliner.by and sb.by, dedicated to the coronavirus epidemic
Description: Раздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252350
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
496-500.pdf277,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.