Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251859
Title: Эвристическое обучение как инструмент развития коммуникативной компетенции
Other Titles: Heuristic learning as a tool for communicative competence development / Dyubkova-Zhernosek T.P.
Authors: Дюбкова-Жерносек, Т. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 123-132.
Abstract: В статье анализируется открытое (эвристическое) задание как основной содержательный элемент эвристического обучения. Создание обучающимися субъективных образовательных продуктов и их обсуждение путем дистанционного взаимодействия паритетных участников горизонтальной коммуникации в LMS Moodle формируют важнейшие компоненты коммуникативной компетентности
Abstract (in another language): Heuristic task is analyzed as the main content element of heuristic learning in the article. The creation of subjective educational products and their discussion through distance interaction of equal participans in horizontal communication in LMS Moodle form the most important components of students communicative competence
Description: Раздел 3. Интегративная сущность современного гуманитарного знания и его дидактические аспекты = Section 3. Integrative essence of modern humanitarian knowledge and its didactic aspects
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251859
ISBN: 978-985-566-950-1
Appears in Collections:2020. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
123-132.pdf501,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.