Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250735
Title: Маркетинговая воронка. Инструменты воздействия на каждом этапе
Other Titles: Marketing funnel. Exposure tools at every stage / M. Kanasevich
Authors: Канасевич, М. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 357-360.
Abstract: Описывается подход к формированию маркетинговой воронки, а также маркетинговые инструменты, которые следует использовать на определенном этапе. Так, использование определенных инструментов эффективно и оправдано на одном этапе и совершенно не релевантно на другом
Abstract (in another language): The article describes the approach to the formation of a marketing funnel, as well as marketing tools that should be used at a certain stage. So the use of certain tools is effective and justified at one stage and completely not relevant at another
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250735
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
357-360.pdf455,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.