Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250433
Title: Инновационный менеджмент в сфере рекламы: психотехнический анализ принтов-апгрейдов
Other Titles: Innovative management in the sphere of advertising: psycho-analysis of prints and upgrades / N. V. Kurbatsky, T. B. Kurbatskaya
Authors: Курбацкий, Н. В.
Курбацкая, Т. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 552-554.
Abstract: Статья посвящена новым тенденциям в сфере рекламного менеджмента (использованию психотехнического анализа). Видоизменение (апгрейд) шедевров искусства является одним из интересных и малоизученных аспектов современной рекламы
Abstract (in another language): The article is devoted to new trends in the field of advertising management ( the use of psychotechnical analysis). Modification (upgrade) of art masterpieces is one of the most interesting and little-studied aspects of modern advertising
Description: Секция 5: Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250433
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
552-554.pdf570,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.