Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249928
Title: Построение странового маркетинга в Республике Беларусь: выбор платформы
Other Titles: Formation of country marketing in the Republic of Belarus: platform selection / M. Medvedskaya
Authors: Медведская, М. К.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Философско-гуманитарные науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2020. - С. 393-400. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 19).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249928
ISSN: 2077-4877
Appears in Collections:Выпуск 19. – 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Медведская_НТ_2020_ Фил-гум-393-400.pdf596,08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.