Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249038
Title: О сути рекламной стратегии и формах оценки ее результативности
Other Titles: On the essence of advertising strategy and forms of evaluation of its effectiveness / T. D. Sinyavets
Authors: Синявец, Т. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 340-345.
Abstract: Успешное функционирование организаций в рыночной среде требует использования механизмов стратегического управления в маркетинговой и рекламной деятельности. Исследуемой проблемой в данной статье стала путаница понятий и неоднозначность использования форм оценки результативности рекламной стратегии коммерческой организации. Исследование выполнено на основе гипотетико-дедуктивного и описательного методов, с использованием наблюдения и обобщения. Результатом статьи является уточнение форм контроллинга результативности рекламной стратегии
Abstract (in another language): Successful companies’ functioning in market environment demands use of strategic management mechanisms in marketing and advertising. The problem discussed in this article is the misunderstanding in notions and different approaches for the use of effectiveness evaluation of advertising strategy in the organization. The study was carried out on the basis of hypothetical-deductive and descriptive methods, using observation and generalization. The result of the article is the refinement of the forms of controlling the effectiveness of the advertising strategy
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249038
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
340-345.pdf328,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.