Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249022
Title: Стратегии использования мессенджеров силовыми структурами Республики Беларусь
Other Titles: Strategies for use of messengers by power structures of the Republic of Belarus / O. N. Kaspiarovich-Rynkevich
Authors: Касперович-Рынкевич, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 266-270.
Abstract: Приведена статистика по количеству аудитории каналов силовых структур Беларуси в мессенджерах Telegram и Viber. Проведен анализ контента четырех ведомств в мессенджерах: Минобороны, МЧС, МВД и Генпрокуратуры. Автор приходит к выводам, что наиболее грамотная стратегия ведения каналов в мессенджерах для широкой общественности наблюдается у МЧС и Министерства обороны. Каналы Генпрокуратуры и МВД рассчитаны для журналистов
Abstract (in another language): In the theses statistics are shown, which contains the number of subscribersof the channels of the power structures of Belarus in instant messengers Telegram and Viber. The author analyzed the content of four departments in messengers: the Ministry of Defense, the Ministry of Emergencies, the Ministry of the Interior and the General Prosecutor’s Office. The author comes to the conclusion that the most competent channel management strategy in messengers for the general public is observed by the Ministry of Emergencies and the Ministry of Defense. The channels of the Prosecutor General’s Office and the Ministry of Internal Affairs are designed for journalists
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249022
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
266-270.pdf382,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.