Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249011
Title: Корпоративная культура и корпоративная коммуникация в органах внутренних дел
Other Titles: Corporate culture and corporate communication in the internal affairs / S. V. Venidiktov
Authors: Венидиктов, С. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 223-227.
Abstract: Рассматривается содержание коммуникационной политики в органах внутренних дел (ОВД) Республики Беларусь как элемента корпоративной культуры сотрудников. Анализируется специфика корпоративной коммуникации в ОВД как фактора информационной безопасности государства. Целью исследования является актуализация перспективных направлений совершенствования информационно-коммуникативной деятельности ОВД, проявляющейся в категориях корпоративной культуры и реализующейся на уровне системы корпоративной коммуникации. Практическое значение исследования обусловлено возможностью использования его результатов в целях совершенствования информационной политики ОВД
Abstract (in another language): The content of communication policy in the internal affairs bodies of the Republic of Belarus is considered as an element of the corporate culture of officers. The specifics of corporate communication in militia as a factor of state information security is analyzed. The aim of the study is to actualize promising areas for improving the information and communication activities of the militia, manifested in the categories of corporate culture and implemented at the level of the corporate communication system. The practical significance of the study is due to the possibility of using its results in order to improve the information policy in militia
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249011
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
223-227.pdf336,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.