Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248960
Title: Рекламные коммуникации и управленческая культура специалиста: аспекты взаимодействия
Other Titles: Advertising communications and management culture of the specialist: aspects of interaction / Y. V. Mickevich
Authors: Мицкевич, Ю. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 457-460.
Abstract: В статье раскрывается сущность понятий «рекламные коммуникации» и «управленческая культура специалиста». Определяются перспективы построения эффективных рекламных коммуникаций. Цель исследования – выявление аспектов взаимодействия рекламных коммуникаций и управленческой культуры специалиста. Знание компонентов управленческой культуры позволит специалистам в области рекламы и связей с общественностью осуществлять профессиональную деятельность на более высоком организационном уровне
Abstract (in another language): The article reveals the essence of the concepts of advertising «communications» and «managerial culture of a specialist». The prospects of building effective advertising communications are determined. The purpose of the study is to identify aspects of the interaction of advertising communications and the managerial culture of a specialist. Knowing the components of a managerial culture will allow professionals in the field of advertising and public relations to carry out professional activities at a higher organizational level
Description: Раздел V. Динамика компетенций в области корпоративных стратегических коммуникаций
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/248960
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
457-460.pdf277,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.