Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247540
Title: Позиционирование бренда на рынке (на примере ОДО типографии «Друк-С»): аннотация дипломной работы / Недведцкая Полина Дмитриевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Терещенко Мария Сергеевна
Other Titles: Brand Positioning in the Market (on the example of a printing house «Druk-S»): graduate thesis abstract / Polina D. Nedvedckaya; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maria S. Tereshchenko Senior Lecturer
Authors: Недведцкая, Полина Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247540
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НЕДВЕДЦКАЯ ПД.pdf273,88 kBAdobe PDFView/Open
NEDVEDCKAYA PD.pdf251,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.