Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247396
Title: Формирование маркетинговой стратегии организации (на примере ООО «Импайер групп») : аннотация к дипломной работе / Мария Сергеевна Богомолова; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования; науч. рук. Н.С. Данилова
Authors: Богомолова, Мария Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247396
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Богомолова_аннотация.pdf407,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.