Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244545
Title: Стратегии продвижения печатных СМИ в социальных сетях (на примере УП «Агентство «Минск-Новости») : дипломная работа / Дербис Александра Алексеевна ; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. Н. А. Федотова
Authors: Дербис, Александра Алексеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 10-Jun-2020
Publisher: ФЖ, Кафедра медиалогии
Abstract: Цель работы – разработка стратегии продвижения УП «Агентство «Минск-Новости» в социальных сетях.
Abstract (in another language): The purpose of research is development of a promotion strategy for the UE «Agency «Minsk-News» in social media.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244545
Appears in Collections:Лучшие дипломные проекты, защищенные студентами факультета журналистики. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дербис.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.