Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244113
Title: Рэкламныя і PR-тэксты ў фарміраванні іміджу выдавецтва: персуазіўныя стратэгіі ітактыкі: рэферат дыпломнай работы / Новаш Таццяна Аляксандраўна; БДУ, Факультэт журналістыкі, Кафедра медыялінгвістыкі і рэдагавання; навук. кір. Горбач В.А.
Authors: Новаш, Таццяна Аляксандраўна
Keywords: ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Факультет журналистики::Кафедра стилистики и литературного редактирования
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Issue Date: Jun-2020
Publisher: БДУ
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244113
Appears in Collections:Литературная работа (редактирование). 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Таццяна_Новаш_дыпломная_тытульны + рэфераты.pdf91,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.