Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244113
Заглавие документа: Рэкламныя і PR-тэксты ў фарміраванні іміджу выдавецтва: персуазіўныя стратэгіі ітактыкі: рэферат дыпломнай работы / Новаш Таццяна Аляксандраўна; БДУ, Факультэт журналістыкі, Кафедра медыялінгвістыкі і рэдагавання; навук. кір. Горбач В.А.
Авторы: Новаш, Таццяна Аляксандраўна
Тема: ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Факультет журналистики::Кафедра стилистики и литературного редактирования
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Дата публикации: июн-2020
Издатель: БДУ
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244113
Располагается в коллекциях:Литературная работа (редактирование). 2020

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Таццяна_Новаш_дыпломная_тытульны + рэфераты.pdf91,29 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.