Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/242613| Title: | Языковые и неязыковые факторы, облегчающие аудирование немецкой речи |
| Other Titles: | Language and non-language factors that facilitate listening comprehension skills to German speech / I. N. Kozialetskaya |
| Authors: | Козелецкая, И. Н. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 марта 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 371-376. |
| Abstract: | В данной статье рассматривается проблема обучения аудированию, без овладения которым немыслимо общение на иностранном языке, как виду речевой деятельности, требующей специального дидактического подхода. Предлагаются некоторые языковые и неязыковые факторы, которые призваны облегчить процесс овладения аудированием. |
| Abstract (in another language): | This article deals with the problem of teaching listening comprehension skills, without mastering which communication in a foreign language is unthinkable, as a type of speech activity that requires a special didactic approach. There are some language and non-language factors that are designed to facilitate the process of mastering listening comprehension skills. |
| Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
| URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/242613 |
| ISBN: | 978-985-566-933-4 |
| Appears in Collections: | 2020. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 371-376.pdf | 331,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

