Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/242613
Title: Языковые и неязыковые факторы, облегчающие аудирование немецкой речи
Other Titles: Language and non-language factors that facilitate listening comprehension skills to German speech / I. N. Kozialetskaya
Authors: Козелецкая, И. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 марта 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 371-376.
Abstract: В данной статье рассматривается проблема обучения аудированию, без овладения которым немыслимо общение на иностранном языке, как виду речевой деятельности, требующей специального дидактического подхода. Предлагаются некоторые языковые и неязыковые факторы, которые призваны облегчить процесс овладения аудированием.
Abstract (in another language): This article deals with the problem of teaching listening comprehension skills, without mastering which communication in a foreign language is unthinkable, as a type of speech activity that requires a special didactic approach. There are some language and non-language factors that are designed to facilitate the process of mastering listening comprehension skills.
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/242613
ISBN: 978-985-566-933-4
Appears in Collections:2020. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
371-376.pdf331,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.