Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/242608
Title: | Личностно-ориентированный подход как основа обучения иностранному языку |
Other Titles: | Heading person-oriented approach as the basis of foreign language teaching / O. P. Shaban |
Authors: | Шабан, О. П. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 марта 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 343-348. |
Abstract: | В данной статье исследуются проблемы реализации личностно-ориентированного подхода в подготовке будущих бакалавров и специалистов. Показано, что обучение в сотрудничестве, смешанные технологии являются эффективными средствами реализации этого подхода. |
Abstract (in another language): | In this article problems of realization of the personal focused approach in preparation of future bachelors and experts are investigated. It is shown that cooperative learning techniques, blended learning are effective remedies of realization of this approach. |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/242608 |
ISBN: | 978-985-566-933-4 |
Appears in Collections: | 2020. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
343-348.pdf | 329,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.