Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/236203
Title: Эвристическое задание «Создатель бренда»
Other Titles: Heuristic task «Brand creator» / I. Olunina
Authors: Олюнина, И. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Науковедение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Комплексные проблемы общественных наук
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: София : электронный научно-просветительский журнал. - 2019. - № 2. - С. 64-67
Abstract: В статье рассматривается значение эвристических заданий открытого типа при подготовке магистрантов.
Abstract (in another language): The article reviews the importance of open-type heuristic tasks in the training of masters.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/236203
ISSN: 2520-2219
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2019, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64-67.pdf939,97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.