Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235293
Title: SWOT­анализ туристического имиджа Китая
Other Titles: SWOT analysis of the China’s tourist image / Song Jiamei
Authors: Сун, Цзямэй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 360-364.
Abstract: Туристический имидж Китая сложный, и для европейцев он с трудом поддается идентификации и интерпретации – в связи с большой удаленностью страны, ее уникальной культурой и иной системой ценностей. В статье представляется SWOT­анализ туристического имиджа Китая.
Abstract (in another language): China’s tourist image is complex, and for Europeans it is difficult to identify and interpret – due to the country’s great remoteness, its unique culture. The article presents a SWOT analysis of the tourist image of China.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235293
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
360-364.pdf336,73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.