Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235282
Title: Особенности использования компонентов «информационное агентство», «рекламно­информационное агентство» в специальных наименованиях белорусских субъектов хозяйствования
Other Titles: Features of use of components «information agency», «advertising and information agency» in special names of the Belarusian subjects of managing / L. G. Ductowa
Authors: Дуктова, Л. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 317-321.
Abstract: В статье рассматриваются особенности использования компонентов «информационное агентство», «рекламно­информационное агентство» в специальных наименованиях белорусских субъектов хозяйствования.
Abstract (in another language): The article discusses the features of using the components of the «news agency», «advertising­information agency» in the special names of Belarusian business entities
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235282
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
317-321.pdf340,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.