Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/234962
Title: Развитие стратегии самообслуживания клиентов службы Service Desk
Authors: Прохорова, Т. В.
Догадина, Д. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Mar-2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Инновационные процессы и корпоративное управление : материалы XI Междунар. заоч. науч.-практ. конф., Минск, 11-25 марта 2019 г. / редкол.: А. И. Ковалинский, Г. А. Хацкевич, Е. М. Минченко. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 235-238
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/234962
ISBN: 978-985-7214-10-5
Appears in Collections:2019. Инновационные процессы и корпоративное управление

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.