Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228346
Title: Использование интернет-рекламы для повышения эффективности компании в сегменте B2B на примере ООО «ВЕБМАРТ ГРУПП» : аннотация к дипломной работе / Валерия Витальевна Жибрик; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования; науч. рук. В.П. Самусевич
Authors: Жибрик, Валерия Витальевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228346
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Zhibrik.pdf121,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.