Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225771
Title: Разработка программы маркетингового исследования на примере ОАО «Красный пищевик»
Authors: Тимошенко, Е. С.
Ермоленко, С. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013" / редкол. : А. И. Жук (пред.) [и др.]. - Минск : Изд. центр БГУ, 2014. - С. 381-382.
Abstract: The article gives the author developed a program of market research on the example of OJSK"Krasny pischevik", which will allow the organization to refocus the marketing strategy of the company to better meet the needs of consumers
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/225771
ISBN: 978-985-553-227-0
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381-382.pdf256,13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.