Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/224894
Заглавие документа: Совершенствование производственно-сбытовой и внешнеэкономической деятельности ОАО "Пинский мясокомбинат" на основе маркетинговой концепции менеджмента
Авторы: Козлова, Ю. А.
Редько, В. Н.
Дата публикации: 2013
Издатель: Минск : Изд. центр БГУ
Библиографическое описание источника: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 411-412.
Аннотация: In this article theoretical basics and problems of development of production and marketing and foreign economic activity of the meat-processing enterprises are covered; the analysis of sales markets of the enterprise is carried out; the assessment of marketing competitiveness of the enterprise and production is given; suggestions for improvement of the organization of marketing activity at the enterprise are developed. The received results of research can be used in practical activities of JSC Pinks Meat-processing Plant for improvement of quality and the range of goods that will promote in turn to maintenance of level of competitiveness at high level and to production efficiency increase
URI документа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/224894
ISBN: 978-985-553-139-6
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
411-412.pdf347,63 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.