Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/224894
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКозлова, Ю. А.-
dc.contributor.authorРедько, В. Н.-
dc.date.accessioned2019-07-24T09:15:01Z-
dc.date.available2019-07-24T09:15:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 411-412.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-139-6-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/224894-
dc.description.abstractIn this article theoretical basics and problems of development of production and marketing and foreign economic activity of the meat-processing enterprises are covered; the analysis of sales markets of the enterprise is carried out; the assessment of marketing competitiveness of the enterprise and production is given; suggestions for improvement of the organization of marketing activity at the enterprise are developed. The received results of research can be used in practical activities of JSC Pinks Meat-processing Plant for improvement of quality and the range of goods that will promote in turn to maintenance of level of competitiveness at high level and to production efficiency increaseru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleСовершенствование производственно-сбытовой и внешнеэкономической деятельности ОАО "Пинский мясокомбинат" на основе маркетинговой концепции менеджментаru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
411-412.pdf347,63 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.