Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221895
Title: Технологии продвижения продукта в видеоигровой индустрии на примере компании WARGAMING.NET / Дайнеко Никита Алексеевич; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью; науч. рук. А.И. Соловьёв
Authors: Дайнеко, Никита Алексеевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221895
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дайнеко.pdf304,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.