Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221469
Title: Технологии продвижения глянцевых изданий для женщин на информационном рынке : реферат к дипл. работе / А.И. Чурило ; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. О.Н. Касперович-Рынкевич
Authors: Чурило, Анастасия Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 17-Jun-2019
Abstract: Цель работы: разработать стратегию продвижения белорусских глянцевых изданий для женщин.
Abstract (in another language): The purpose of the work: to develop a promotion strategy for belarussian women’s glossy magazines.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221469
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чурило.pdf424,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.