Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221260
Title: Эффективность рекламной кампании в сети Интернет и факторы, ее определяющие : аннотация к дипломной работе / Виктория Олеговна Носиловская; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. Г.С. Храбан
Authors: Носиловская, Виктория Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221260
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Nosilovskaia.pdf135,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.