Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219395
Title: Роль бренда работодателя в современной практике управления персоналом
Other Titles: Role of the employer's brand in modern personnel management practice / К. Burak
Authors: Бурак, Е. М.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 13-15.
Abstract: Статья актуализирует роль бренда работодателя как важного элемента современной практике управления организацией. Описывает основные преимущества наличия сильного, узнаваемого бренда работодателя.
Abstract (in another language): The article updates the role of the employer brand as an important element of the modem practice of managing an organization. Describes the main benefits of having a strong, recognizable employer brand.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219395
ISBN: 978-985-7214-07-5
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы бизнес-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-15.pdf321,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.