Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/217944
Title: Формирование бренда Easy Shopping
Authors: Рысева, В. С.
Дрозд, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Олимпиада по брендингу [Электронный ресурс] : сб. кейсов участников, Минск, 26 апр. 2018 г. / под ред.: Н. В. Черченко, С. П. Мармашовой. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. – С. 85-87.
Description: 2. Формирование авторского гипотетического бренда
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/217944
ISBN: 978­985­7214­03­7
Appears in Collections:Олимпиада по брендингу. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85-87.pdf97,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.