Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/217713| Title: | Технология обучения в сотрудничестве как средство формирования положительной учебной мотивации школьников на уроках иностранного языка |
| Other Titles: | Cooperative learning as a means of positive academic motivation formation at the foreign language lessons / V. P. Kachan |
| Authors: | Качан, В. П. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 14–15 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 211-214. |
| Abstract: | В данной статье технология обучения в сотрудничестве на уроках иностранного языка в школе рассматривается с точки зрения ее влияния на учебную мотивацию. Приведены ее варианты и приемы на уроках иностранного языка в условиях дифференцированного и личностно-ориентированного подхода к обучению. |
| Abstract (in another language): | The article considers the cooperative learning at the school foreign language lessons as a means of influencing positive academic motivation. Its variants and techniques are given in the context of differentiated and student-based assessment at the foreign language lessons. |
| Description: | Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures |
| URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/217713 |
| ISBN: | 978-985-566-650-0 |
| Appears in Collections: | 2019. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 211-214.pdf | 255,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

