Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/217713
Title: Технология обучения в сотрудничестве как средство формирования положительной учебной мотивации школьников на уроках иностранного языка
Other Titles: Cooperative learning as a means of positive academic motivation formation at the foreign language lessons / V. P. Kachan
Authors: Качан, В. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 14–15 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 211-214.
Abstract: В данной статье технология обучения в сотрудничестве на уроках иностранного языка в школе рассматривается с точки зрения ее влияния на учебную мотивацию. Приведены ее варианты и приемы на уроках иностранного языка в условиях дифференцированного и личностно-ориентированного подхода к обучению.
Abstract (in another language): The article considers the cooperative learning at the school foreign language lessons as a means of influencing positive academic motivation. Its variants and techniques are given in the context of differentiated and student-based assessment at the foreign language lessons.
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/217713
ISBN: 978-985-566-650-0
Appears in Collections:2019. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
211-214.pdf255,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.